X

X

2 mars 2014

Söndagens utmaning

Var som vanligt ett Challenge-pass på eftermiddagen, känner mig tillbaka på banan efter den förkylning som sänkte mig i början av veckan och körde så att svetten lackade. 

Dagens pass kändes något lättare än det förra veckan men mer teknikbetonat. Slapp som tur var burpees för mina knän klagar fortfarande över förra veckans 90... Dagens Beast-utmaning var:

45 varv à 100 meter
140 swing med kettlebell 
90 boxjumps upp på platå
80 whipes, bålövning
120 ropes (kast med snakerope)
60 pull-ups
50 thrusters (skivstångsövning)

Det som sög mest must ur kroppen var repet, hej mjölksyra!

Nu sover barnet och maten för måndag och tisdag är färdiglagad, jag har äntligen sjunkit ner i soffan med en stor kopp te och laddar för en ny vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!