X

X

8 jan. 2014

Detta väder...

Ännu en dag som inte levererade mer än halvdager vilket tär lite på humöret. Som tur är så umgås jag hela dagarna med en viljestark solstråle. 

Sedan senast har jag hunnit med årets första löprunda som blev 6 km, ett pass funktionellstyrka (ledd av en tidigare friidrottskompis som tävlat i Sverige- eliten) & nyss kom jag hem från årets andra löprunda. Idag blev det 10 km & i mörkret märks det inte hur ruggigt det egentligen är, mindre duggregn & mer snö hade jag föredragit men det var en skön runda.

Det förutspås kallare väder framöver, återstår att se vad det innebär men jag hoppas att kommande lunchpromenader blir frostigare som det ska vara den här årstiden.

1 kommentar:

  1. Ja det är väldigt mörkt nu. Men tur för oss att vi kan komma ut dagstid de dagar som det lockar. För mig är detta väder perfekt, så smidigt med påklädning och vagnspring, men förstår att många längtar efter snö!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!