X

X

12 jan. 2014

11km i -10

Hade en energisvacka efter lunch och ett humör som följde med nedåt. Konstaterade surt att det var min enda chans till löpning idag att göra det då så jag byter om och tänker att det blir nog en kort runda.

Väl i skor, gaitors och broddar ute på de snöiga vägarna så kändes allt mycket lättare med ens. Lämnade snabbt det dåliga humöret bakom mig och njöt av vintern. Hade klätt mig perfekt för dagens -10 grader och det var bara när vinden kom åt ibland som det kändes kallt. Solen visade sig strax över horisonten när jag var på väg hemåt. 

Nu är kvällbestyren med läggning av Ebba avklarade och jag har satt mig till rätta i soffan ochkollar på ett inspelat Drömmen Om Sotji. När Maken kommer hem från sin hockeyträning om en stund blir det kvällsfika, vet EXAKT vad jag ska ta (är som vanligt hungrig och planerar för/drömmer om nästa måltid). 

Imorgon går jag in i sista mammalediga veckan innan vi drar igång inskolningen på förskolan känns både vemodigt och spännande. Min lilla tjej börjar bli "stor" ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!