X

X

13 nov. 2013

MIN dag idag!

Idag är det MIN födelsedag & jag har passat på att göra saker som jag mår bra av. Detta har varit bland annat att tillbringa förmiddagen med Ebba & vänner på Familjecentralen, att promenera milen runt sjöarna & att nu avsluta kvällen med ett glas vin & några bitar choklad i TV-soffan.


Jag firades tidigt imorse av Maken med ett paket innehållande det fina halsband jag såg för ett par månader sedan. Av mina föräldrar fick jag mitt paket redan igår & det var en snygg dunjacka som jag kan kommer att använda mycket framöver. Svärföräldrarna var över en sväng nu på kvällen & jag fick tre mässingsljusstakar att lägga till min samling på skänken i hallen, fina!



I hallen sitter även tomten Hugo som jag fick av släkten i helgen, tror nog att han inte kommer att packas ned med övriga julsaker utan får sitta kvar & vaka över oss året runt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!