X

X

11 nov. 2013

Ljus, Mörker & Löpning

Imorse när jag och Ebba var på väg till babysången var det underbart vackert ute. Under eftermiddagen försvann solen in bakom molnen igen men som tur var hade jag med kameran och kunde föreviga hösten innan det hände.




Under eftermiddagen fick jag äntligen tag i personen som håller i fördelningen av förskoleplatser i vårt område & fick ett preliminärt besked som är värsta tänkbara... Får se hur vi kan lösa det här framöver. Med de tankarna malande i huvudet kände jag att verkligen ville ut på en löprunda för att rensa huvudet & kanske tänka lite klarare. Det blev en runda i mörkret på 5,5 kilometer i mysjoggstempo & det känns lite bättre nu efteråt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!