X

X

10 nov. 2013

Julen har smygstartat!

Jag brukar alltid vänta med att smyga igång julen tills efter min födelsedag (som infaller på onsdag) men i år blev det tjuvstart. Var inbjuden till en kompis för att pyssla idag vilket blev med jultema & hade med Make & dotter som umgicks med man & barn i familjen som vi besökte. Ett härligt kompispar som jag är tacksam för att ha lärt känna & nu har vi barn som är nästan lika gamla.

Pysslet jag höll på med var vita pappersbollar som jag ska hänga i julgranen & sedan fick några av mina julkuddar nya fina, rutiga band. De andra pysslade med kransar, stjärnor & ljus-kort & under tiden hann vi prata en massa om allt mellan himmel & jord medan barnen stundtals smet från sina "barnvakter" & gjorde oss sällskap vid pysselbordet.






Nu på kvällen har jag passat på att yoga en stund medan Maken var på hockeyträning & den här gången sov Ebba genom hela halvtimmen. Lite TV & en kvällsfika nu innan det är dags att säga godnatt & imorgon hoppas jag att vakna med en pigg & frisk kropp som är sugen på löpning.

1 kommentar:

  1. Mysigt. Vi tjuvstartade och hade vänner över på glöggmys igår - aningens tidigt, men vad sjutton.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!