X

X

4 nov. 2013

Ljus i mörkret

En av veckans löprundor betades av idag på kvällen & just nu känns det skönt att det är gjort för ärligt talat kändes det äckligt tungt idag. Tunga ben, tung kropp, sega lungor & omotiverat huvud. Byggde pannben helt klart för jag gav inte upp utan tog mig 5 kilometer.

Kvällstid är verkligen den tid på dygnet då jag minst av allt gillar att träna men det är den tiden som möjligheten finns just nu. Skulle ge mycket för en morgonrunda... Kanske i helgen om jag känner för att gå upp vid sextiden även då, får fundera på det.

Ljuspunkten på löprundan var att de tänt julbelysningen i stora trädet nu, mysigt!

1 kommentar:

  1. Fint med belysningen. Och förstår att det känns motigt kvällstid. Så är det för mig också.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!