X

X

8 okt. 2013

På't igen!

Jag har sprungit två löppass den senaste månaden: halvmaran Norasjön Runt & Lidingö Tjejmil. Förövrigt har jag varit förkyld med lite rossel i halsen & snorig näsa. 

Idag kändes det som att det var bra nog att våga testa en löprunda igen & det blev en vagnjogg på 6,5 km runt lilla sjön. Kändes bra i kroppen men jag var på tok för varmt klädd, 15 grader ute ju! Det var dock så att nya löptröjan bidrog starkt till löpsuget så jag får skylla mig själv, ska testa den i svalare omgivningar nästa gång. Tills dess dräller jag runt i den hemma, underbart skön & ett fynd för 79.90kr på...håll i dig nu...Lidl! 

Det var skönt att rensa huvudet lite nu efter två dagars firande av vår 1-åring. Återkommer med några bilder framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!