X

X

6 okt. 2013

Födelsedagskalas

Ebba fyller 1 år imorgon & nästan hela min släkt har varit här på fika under eftermiddagen. Eftersom det mesta var förberett slapp jag stressa men har ändå haft fullt upp sedan imorse.

Tårtor, bullar, muffins & chokladbollar fanns på menyn & jag offrade mig på den sista chokladbollen när alla gäster hade gått. 

Efter att sedan ha underhållit en trött dotter några timmar har jag nu kraschlandat i soffan under en filt med en stor kopp te & en film. Borde göra både rehab-övningar som jag fått av sjukgymnasten & övningar från appen MammaMage (så att jag någon gång kanske blir färdig med dem..) men jag sitter skönt här. 

Måndag imorgon & då längtar jag efter bra mat, motion & bättre karaktär.


1 kommentar:

  1. 1 år redan!?!?! Det är galet vad fort tiden går. Och ja, phu, härligt med kalas men uj, energikrävande :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!