X

X

11 sep. 2013

Förträfflig verklighet!

Ibland överträffar verkligheten det planerade och idag blev eftermiddagen grymt bra. Planen var att åka in till Örebro, möta upp min mor och gå på stan en stund. Visst gjorde vi det men även

• blev jag bjuden på lunch på crêperiet, gudomlig galette med chèvre, parma, honung och valnötter
• snäll dotter som hängde med i alla affärer tråkiga mamma ville gå i
• äntligen fika på mysiga Fröken Brogrens Veranda, kladdkakemuffins *mmm*
• beställning av drömsoffan på EM som jag länge längtat efter

Som extra bonus stannade min mor kvar en stund hos oss när vi kom hem och även min far kom förbi så de sparkade ut mig på en löprunda för att jag skulle få lite frisk luft. Myslöpte runt lilla sjön 6,5 km och njöt av eftermiddagssolen och vår vackra stad.

En söt ask var det som följde med hem från EM idag, soffan kommer om några veckor...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!