X

X

9 sep. 2013

En anledning att gå upp!

Det kan finnas några anledningar till att jag gick upp 5:45 en söndagsmorgon för att sticka ut & springa:

1 • Det är enda chansen att springa under dagen.
2 • Jag älskar löpning.
3 • Jag vet att få saker slår löpning en riktigt fin höstmorgon. 

Jag ångrade mig INTE igår. 8 grader, dimslöjor & en stigande sol, finare kan det inte bli! ❤ 

Idag var jag mindre nöjd med uppvaknandet eftersom jag vaknade 4:30 utan att kunna somna om så jag vred & vände på mig tills klockan ringde 5:45 *suck*

Förutom den väl tidiga starten har det varit en bra måndag. Babysång, lek & bus i massor. På eftermiddagen fixade jag anmälan till halvmaran Nora Sjön Runt som jag planerar att springa på lördag. Kommer inte kunna göra något mer löppass utan vagn innan dess men satsar på att klara det på rutin...

Bildkavalkad från gårdagen:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!