X

X

22 sep. 2013

En veckas detox

Det blev en liten teknik-detox i veckan då jag inte orkade eller ville lägga tid på blogg, Facebook, instagram eller annat 'viktigt' på internet.

Efter förra lördagens urladdning på Norasjön Runt kom en liten förkylning som ett brev på posten. Har gjort mitt bästa för att vänta ut den utan att klättra på väggarna & det har gått hyfsat. En vecka kvar till Lidingö Tjejlopp & jag vill inte riskera finalen på Tjejklassikern. 

Idag har jag joggat 4 km i långsamt tempo för att bara få komma ut en sväng, stelt men skönt. 

Annars har det inte hänt så mycket, vardagen rullar på. Har pysslat lite både inomhus & i trädgården, i en rabatt har ett gäng lökar fått nytt bo & min förhoppning är att rådjuren lämnar några av dem orörda i vår... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!