X

X

8 juli 2013

VansbroTjejsim 2013

Det kändes som att det var mycket väsen för ingenting att dra iväg nästan 20 mil i bil till Vansbro, simma 1 ynka kilometer och sedan åka hem igen... Och ja, det var ju ingen större utmaning att simma. Simdräkten som jag fått låna gjorde sitt jobb och höll kylan borta när jag väl värmt upp det första vattnet som kom in. Det var visserligen väldigt kallt (16 grader) och hade jag inte haft halva startgruppen efter mig så hade det tagit tid att komma i ;-)

Till slut blev det en heldag eftersom kusinens son som var med ville simma BarnensVansbro i bassängen senare på eftermiddagen. Åkte hemifrån klockan 9 och kom hem klockan 19.30. För en kilometer simning.... Pust!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!