X

X

5 juli 2013

Semester-mode

Vi tar dagarna som de kommer nu och det är riktigt skönt. Visserligen är ju alla mina dagar som mammaledig med Ebba ganska oplanerade men det är verkligen en bonus att ha Maken hemma som kan avlasta lite. Just nu behövs det lite extra eftersom lill-skruttan har varit väldigt gnällig, kanske är tänderna som är på gång.

Igår var vi iaf iväg en sväng till Järle och promenerade en kortis för att testa nya bärstolen. Funkade utmärkt och Ebba gillade det. Idag blev det en mamma/barn-träff för mig och Ebba, väldigt mysigt och som alltid blir jag grymt sugen på att investera i en massa saker till hemmet efter att ha varit hos Louise.

Nu stundar middagen och jag njuter att en kall juice och grilldoft medan jag skriver detta. Vi kanske ska slå på stort och kolla på en film också, det var länge sedan sist!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!