X

X

13 juli 2013

Slutet på semestern...

Ja, på Makens semester i alla fall jag är ju "ledig" hela tiden ett tag till. De här tre veckorna har flugit snabbt förbi och det känns nästan lite läskigt att bli själv igen hela dagar med Ebba, hon är energisk som sin mor.

Senast jag skrev var vi på Kolmården, sedan dess har: 
• Vi hängt vid entrén och väntat på öppning och sedan haft en andra dag där i goda vänners sällskap. Kul att vi sprang på varandra Joho!
• Maken dök igår i Örebro och sökte efter radiostyrd helikopter, vi tjejer hängde på land med kompisar. 
• Jag och nämnda kompisar tog en promenad och spanade in årets Open Art. Gillar gummi-ankan!
• Ställde väckarklockan på 6 imorse, undrade VARFÖR när den ringde men tog mig samman och stack iväg på en 10 km löptur runt sjöarna i morgonsolen. Underbart!
• Tillbringade förmiddagen vid en strand och konstaterade att det gick finfint med Ebba. Hon gillar liv och rörelse.
• Njuter för tillfället av ett glas rosévin medan Maken står vid grillen. Kalventrecote blir det ikväll från en lycklig (?!) kalv som växt upp hos en bekant. Lite TV efter det med veckans lördagsgodis, 20 bitar som alltid.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!