X

X

8 sep. 2012

Trappor...

Efter nio timmars sömn vaknade jag upp pigg som en mört imorse och beslöt mig för att en morgonpromenad var den perfekta inledningen på dagen. Tog en sväng genom den sovande staden och omgivningarna var tysta och stilla. På väg hem passerade jag denna trapp som jag haft mycket kul i genom åren med diverse utmaningar som involverat jämfota hopp, enbenshopp, sprint mm. Imorse höjdes pulsen tillräckligt bara av att gå i den ;)
 
Jobbar idag också eftersom vi har extraöppet i butiken denna helg med en massa specialerbjudanden men efter morgondagen hoppas jag att få njuta av några lugna dagar med pyssel på hemmaplan innan bebisen kommer. Självklart längtar jag efter att få träffa det lilla livet som levt i mig så länge men samtidigt känns det på ett sätt tryggt att veta vart jag har den. Det är lite skrämmande att veta att det kommer att bli en sådan förändring när väl bebisen är här, konstigt vad bra folk är på att skrämma upp blivande föräldrar?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!