X

X

11 sep. 2012

Då var det bara väntan kvar då...

Jaha, så går då jag och magen hemma och bara väntar på att det ska hända något. Erkänner villigt att jag inte alls är anpassad för att släppa kontrollen för att bara ta det lugnt och vila. Trots att jag inte tänkt arbeta något mer så var jag i alla fall ner en sväng till jobbet på förmiddagen för att fika, lite social samvaro kräver jag för att inte klättra på väggarna ;) 

För övrigt har jag inte legat på sängen och vilat utan istället har jag under morgonen tagit tag i diverse "borden" som jag haft ett tag. Ett av de viktigaste kanske att packa BB-väskan, något nödvändigt som dock gör att det hela känns mycket verkligare och läskigare.. Förutom det har jag färdigställt en sorts anslagstavla/prydnadstavla till bebisens rum som jag tillverkat av ett gammalt fönster, vit målarfärg och hönsnät. Ska bli kul att se hur ramen fylls på av bilder och minnessaker framöver.

Nu dags att rensa några fler liter lingon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!