X

X

12 sep. 2012

Morgonpromenad

Vi får väll se hur det går att mota bort rastlösheten idag då... Igår funkade det faktiskt ganska bra och jag hittade diverse saker att sysselsätta mig med, bland annat fick våran lilla syrénhäck en rejäl omgång med sekatören. På kvällen var det övning med kören som vanligt på tisdagar och vi ändrade om lite i stämmorna så att jag numera sjunger en mellanstämma istället för sopran, kul att inte alltid sjunga melodin!

Dagens första rastlöshet har motats bort med en lång morgonpromenad efter frukost. Det var lite kyligare i luften idag och mycket dagg i gräset. 7,5 kilometer blev det till slut och under tiden lyssnade jag till ett Kropp & Själ som handlade om att äta insekter, säger bara det att det inte är något för mig!!

1 kommentar:

  1. fniss, nääääe fy vad äckligt! :p

    Och åh, det ÄR tråkigt att vänta. och det hör TILL att bli lite rastlös. men snart, är det dags. varje dag är en dag närmre leverans... :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!