X

X

7 sep. 2012

Sista morgonen

Sista morgonen på länge som jag promenerar iväg till jobbet strax innan klockan 7 på morgonen. Känns orealistiskt och konstigt så jag kanske kommer att göra några besök i alla fall tills bebisen behagar komma. Eftersom jag jobbar på min mans familjeföretag finns det alltid saker som jag kan ta tag i om jag känner för det.
 
Förstår att det framöver kan bli frågetecken om jag inte uppdaterar bloggen på någon dag men jag ska försöka hålla er uppdaterade om när bebisen är på gång. Än så länge inga tecken på det, den har det nog väldigt bra inne i magen.

 

2 kommentarer:

  1. Ja, nu är det spännande! Jag har tänkt på dig flera gånger de senaste dagarna... wihh, nu har världens bästa tid coming!!

    SvaraRadera
  2. Men skönt att du kan promenera så bra (och vad det verkar, mycket smidigt) ännu! Och det verkar ha varit en bra dag att avsluta på!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!