X

X

18 sep. 2012

Ovetande om framtiden

Det är väldigt spännande egentligen att man inte har en aning om vad framtiden bär med sig. Visserligen kan det kanske kännas skrämmande också ibland men ganska skönt att inte veta vad som kommer och därmed inte ha anledning att oroa sig så mycket långt i förväg.
 
Efter att under många år ha skrivit dagbok varje kväll (mer eller mindre i perioder men nästan varje dag sedan 13 års åldern) har jag nu gått över till ett kortare och effektivare format i en 5-års dagbok. Är inne på det tredje året nu och tycker det är kul att varje kväll kunna läsa vad jag haft för mig de föregående åren. För exakt ett år sedan var jag och Maken tillsammans med mina föräldrar på seglingssemester vid Lefkas i Grekland tillsammans med min faster och hennes man på deras båt. Inte kunde jag då ana (hoppas gjorde jag visserligen) att jag ett år senare skulle vara inne i graviditetens sista veckor och snart få välkomna mitt första barn. Mycket kan hända på ett år!


1 kommentar:

  1. Åh vad det är spännande tider nu! Håller tummarna för er!

    Jag fick snosa på den minsta lilla bebis jag sett i helgen - vilket mirakel :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!