X

X

17 sep. 2012

Ännu en fotosession

Efter att ha jobbat i lördags tog jag en långpromenad runt sjön medan Maken sysselsatte sig med att ställa in sin kamera och sedan for vi iväg igen till Kvismaren för att fota. Vädret var lika fint som i torsdags men eftersom det var helg var det betydligt mer folk på plats för att spana på höstens flyttfåglar. Vi åkte dock till ställen där vi fick vara ganska ensamma och trots att vi inte siktade några örnar denna gång så var vi båda nöjda efter en fin kväll i solnedgången. Tycker att jag kom lite bättre överens med kameran denna gång och kanske hinner jag ta mig tid till att läsa manualen under kommande mammaledighet för att lära mig några nya knep, problemet är ju bara att jag somnar efter första meningarna när jag läser manualer...
 
På vägen hemåt firade vi friheten i vårt än så länge barnfria liv genom att gå på restaurang i Örebro. Grekiskt blev det denna gång, passande eftersom det är exakt ett år sedan vi var på våran underbara seglingssemester vid Lefkas.



2 kommentarer:

  1. Härliga bilder, igen! gillar den där med ..rågen? Veten? Humm...

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!