X

X

19 sep. 2012

Nu måste det snart vara dags!

Idag har vi fått en bonus-titt på vår bebis inne i magen då barnmorskan ville göra ett extra tillväxt-ultraljud på min i sammanhanget lilla mage. Allt såg bra ut och bebisen väger sisådär 3130g enligt deras beräkningar, helt normalt alltså. Har än så länge inte känt några signaler på att det snart kan vara dags men det kanske sparkar igång direkt när jag minst anar det... 

Efter besöket på sjukhuset var jag en stund på jobbet och sedan har jag pysslat på hemmaplan. Under eftermiddagen bäddade jag vaggan som jag under veckan målat vit (från furu), en vagga som jag fick av dåvarande grannar när jag föddes. Efter det har jag även hunnit med en promenad på 45 minuter i omväxlande sol och regn, skönt som tusan! Under kvällen har det blivit skrapande och målande av sista stora fönstret i huset *yey*, sedan är det "bara" fönstren i källaren samt i garaget kvar men det blir nästa sommar.

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!