X

X

28 aug. 2012

Morgonpromenad vid sjön

Jag slapp ångra att jag höll mig inomhus under gårdagens soliga morgon för det har varit en fin morgon även idag och jag har njutit av en 7,5 kilometers promenad i gryningen. Det här kan vara en av mina favoritårstider, växlingen från sensommar till höst. Det är verkligen vackert när det är dimmigt över sjö och ängar, solen börjar stiga under promenaden och luften är frisk men lite kylig. Konstaterade under dagens promenad att det är dags för ett par tunna vantar nu men som tur var kunde jag idag nöja mig med att dra ner ärmarna på min underställströja från Kari Traa som fick sitta på under promenaden. Gillar att den inte bara är lång i ärmarna utan att den även är tillräckligt lång och flexibel för att sitta fint över min höggravida mage.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!