X

X

27 aug. 2012

Soligt & kyligt

Hade jag varit ledig idag så hade det kunnat bli en skön dag på sjön för imorse var det inte ett moln på himlen när jag drog upp persiennerna. MEN nu är jag ju inte ledig utan det är måndag och dags för en ny arbetsvecka, det fina vädret gör i alla fall att humöret är på topp och jag nöjer mig med att vi kom ut en sväng på sjön med båten i lördags.
 
Denna måndag inledde jag trots det soliga vädret inomhus på badhuset och nog blåste det lite kallt ute och termometern visade på bara 5 grader så simning och en bastu efteråt kändes skönt. Kommer nog ångra mig lite om det visar sig att det spöregnar imorgon och att jag missade chansen till en fin promenad men den dagen den sorgen. 1,5 kilometer simning blev det och förutom ett par välplacerade sparkar av bebisen så kändes allt som vanligt. 26 dagar kvar...kanske...typ...+/- ett par veckor.

1 kommentar:

  1. Låter som om vi skulle bo i helt olika delar av världen för här var det regn och rusk och mörkt i morse. Kanske var det ert gårdagsväder som nådde hit då? En morgon i badhuset lät dock mycket lockande!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!