X

X

30 aug. 2012

En bomb utan synlig nedräkning

Det verkar som att naturen och vädret inte riktigt bestämt sig för om det ska vara höst nu eller om det fortfarande är sensommar. Igår eftermiddag njöt jag av en härlig promenad runt sjön på 7,5 kilometer i soligt väder och över 20 graders värme. Nu på morgonen var det inte alls samma förutsättningar med rejält med dimma som ett lock över omgivningarna men det är ju väldigt vackert det också. En av de många fördelarna med att bo i årstidernas Sverige. Inte heller idag är det lika kallt som det var tidigare i veckan så vem vet, solen kanske kikar fram i eftermiddag.
 
För övrigt är jag, som det kontroll-människa jag är, inte alls gjort för att vänta på att få välkomna en bebis som i princip kan komma från och med nu till om 5 veckor.... Hur gör man för att planera och leva livet under tiden när det känns som att jag bär runt på en tidsinställd bomb utan synlig nedräkning?!



3 kommentarer:

  1. Det är mysigt med lite morgondimma, speciellt när det inte är sådär superkallt. :)
    Ni får skaffa en babyjogger ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har funderat på det men vi får se hur det funkar med allt först, Maken får väll vara "barnvakt" när jag vill ta en löprunda ;)

      Radera
  2. Såå vackert även med grått väder :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!