X

X

25 juli 2012

Härlig sommarmorgon

Visst kan det kännas trist att vara tvungen att arbeta en sådan här fin och solig dag när termometern visar omkring 25 grader men jag får trösta mig med att jag fick en fantastiskt fin morgon.

Gick upp lite tidigare när jag såg solen strila in genom persiennerna och tog en morgonpromenad runt den lilla sjön här i staden, en fin tur på ca en timme. Efter det passade jag på att ta ett morgondopp i ån, det andra badet det senaste dygnet då jag fick med Maken på ett kvällsdopp igår.

Efter den fina inledningen blev det frukost i solen innan dagens inplanerade besök hos barnmorskan, fick en OK stämpel även idag och njöt av att höra hjärtljuden från bebisen. Ett par rejäla sparkar fick den till också under besöket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!