X

X

21 juli 2012

Bebismage i v31

Det var ett tag sedan jag visade någon bild på hur magen ser ut nu för tiden och det här är en helt nytagen bild från imorse. Magen växer som den ska och bebisen har sina stunder av akrobatik medan det fortfarande finns gott om plats för den att röra sig. Oftast är den som mest aktiv på kvällarna när jag lagt mig för att läsa och det är häftigt att se hela magen röra sig som av en jordbävning.

Jag jobbar några timmar även idag men passade på att gå upp tidigt och fick till en skön tur i solen runt sjöarna före frukost. Det blev 9 kilometer av mixat gång/jogging och det kändes toppen att få den starten på dagen!

Igår hann regnmolnen komma in över staden tills vi slutade jobba för dagen, jag håller tummarna för att de håller sig borta längre idag så att vi får njuta av några soliga timmar under eftermiddagen.

1 kommentar:

  1. Vad fin du är! Och vad härligt det låter allting... du är toppigg och orkar mycket. Bra det! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!