X

X

20 juli 2012

Nästan som Grekland

I alla fall var det våran segling i Grekland i höstas som jag inspirerades av när jag plockade ihop dagens lunch av resterna som blev över från picknicken igår. Lika varmt som i Grekland är det inte här hemma men det börjar närma sig för här är det nästan 25 grader i skuggan. Är nästan lite tacksam över att få gå in och svalka mig i luftkonditioneringen på jobbet ett tag men bara nästan för annars skulle jag nog svalka mig med en massa bad i sjön. Förhoppningsvis håller vädret i sig så att jag kan få mig ett kvällsdopp idag.

God blev lunchens sallad men den kan inte riktigt mäta sig med luncherna på segelbåten i Grekland...

1 kommentar:

  1. Åh men det såg verkligen fantastiskt gott ut! Somrigt, läskande och fräscht :)

    Jag skulle vilja kommentera oftare men internet har varit väldigt segt under semestern och men nu har jag läst ikapp en del iaf.

    Hoppas sommaren är fin och att magen mår bra!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!