X

X

30 maj 2012

Vilken energikick

Regnet har inte kommit hit ännu men prognosen står fast så det är bara att  njuta av de timmar av sol som vi får. Igår kväll var det så här fin utsikt från stadens kyrka när vi skulle inleda vår konsert med kören. En riktig toppenkonsert och mitt solo gick finfint, kändes lugnt och avslappnat precis som jag vill att det ska vara för då sjunger jag som bäst. Att sjunga med kören och att tillsammans genomföra en fin konsert ger en rejäl energikick som varar länge, länge.

Imorse var det fortfarande soligt och jag har passat på att fixa en del ute i trädgården eftersom det är vila från träningen idag. Grusgården är nu ordentligt genomgången så förhoppningsvis räcker det med lättare underhåll resten av sommaren *håller tummarna* Sedan snickrade jag ihop de sista kanterna till mina nya odlingsbänkar så snart kommer även morötter, palsternacka och rabarber ha sina egna platser. Fint blir det!

2 kommentarer:

  1. Underbar utsikt verkligen!

    Odlingsbänkar lät så himla skoj. Önskar jag hade mer gröna fingrar också!

    SvaraRadera
  2. Åh vad du pysslar och donar!! HÄRLIGT med trädgårdsarbete ju :)

    Och körsång... mmm, jag sjöng i kör förr. Saknar det ibland. Är verkligen en speciell energi!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!