X

X

20 apr. 2012

Blogger Boot Camp here I come!

Eller snart i alla fall för jag ska jobba några timmar till innan tåget avgår mot Stockholm. Väskan är sedan imorse färdigpackad men oväntat välfylld, trodde inte jag behövde ha med så mycket för att klara av två träningsdagar i Stockholm... Eller behöver och behöver, en del "bra att ha" är det nog ;) Känns hur som helst ok att ha fått ner packningen i min Fjällräven-ryggsäck + handväska, problemet är bara att jag kommer ha med mig mer hem än dit... Ja ja det problemet tar jag då!

Ska du också till BBC så håller jag tummarna för att jag får prata en stund med dig och att vi får en riktigt kul träningshelg!

1 kommentar:

  1. Ha så skoj! Är tyvärr inte där - men hoppas att någongång få träffa dig på riktigt!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!