X

X

21 apr. 2012

Mycket nytt på BBC

Första dagen på årets Blogger Boot Camp är avklarad och vilken dag det har varit! Både kropp och knopp har blivit utsatta för en massa nyheter så nu ska det bli skönt att få vila innan dag två drar igång. Några av de nya saker jag testat idag är friidrottsträning med Robert Kronberg och Spartan Training. Båda de passen faller mig precis i smaken med en massa funktionella övningar med främst kropp men även enkla redskap.
Ett redskap jag fick möjlighet att testa idag var detta Jungle Gym XT som består av två rep med handtag och med hjälp av dessa kan man göra mängder av övningar med den egna kroppsvikten. Gillar detta med att kunna göra enkla korrigeringar på inställningarna för att få en lättare eller tyngre övning. Helt klart något jag önskar att jag har hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!