X

X

19 apr. 2012

Löpning i gryningen

Sista träningspasset innan helgen på BBC eftersom jag har planerad vilodag imorgon och det blev en skön morgonjogg runt sjöarna här i staden. Det var ett väldigt milt ljus ute idag och det var svårt att fånga med iPhonen men ungefär så här såg det ut fast betydligt ljusare. 
Totalt blev löprundan 9,2 km idag men det blev inga benövningar som jag hade funderingar på att komplettera löpningen med. Benen kändes tillträckligt tunga i alla fall och det känns dumt att dra på en riktig träningsvärk i dem inför alla träningspass som jag kommer att utsätta dem för i helgen. Väl hemma igen kände jag mig ändå mycket nöjd med morgonen och njöt av en god frukost med tidningen. En bonus var att jag också hann städa lite innan jobbet (torsdag = städdag) så då slipper jag det ikväll och kan fokusera på packningen, hur stor väska kan man behöva för att sova borta och träna två dagar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!