X

X

26 apr. 2012

Ge mig ny energi!

Jag hade inte mycket energi i kroppen imorse när jag vaknade men trodde att jag skulle lyckas lura igång den med ett pass kondition och styrka på gymmet. Det gick sisådär men den bästa träningen är väll den som blir av så jag ger mig själv godkänt. På sista tiden har det känts som att energinivåerna varit som lägst de dagar jag planerat in pass på gymmet medan det inte är något problem att komma ut på en löprunda. Kanske kan det vara så att jag inte tycker att styrketräningen är särskillt kul eller inspirerande just nu... Något tips på vad jag kan göra åt det? Bästa övningarna? Hur får jag in mer variation och funktionella övningar? Hilfe Bitte!
Efter träningen kunde jag dock glädja mig över att få fylla på med ny energi och det blev en illgrön tupperware-burk som togs med till jobbfikat med en blandningar av de ingredienser som syns på bilden ovan. Gillar den nya func-müslin som var med i goodiebagen på BBC men än så länge har jag inte hittat så många blåbär i den (3% blåbär ska det tydligen vara) så jag har fyllt på med några extra som jag torkat själv.

PS. Snart får ni reda på vad jag hade för mig för spännande saker igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!