X

X

25 apr. 2012

En strålande morgonjogg

Kan så här i efterhand konstatera att jag hade tur som fick njuta av dagens morgonjogg i mjukt solsken genom lätta molnskyar för strax efter att jag kom hem drog molnen ihop sig till ett par rejäla regnskurar. (Lyckades träffa den första regnskuren när jag gick till jobbet, utan paraply....)
Löpningen kändes riktigt bra idag och av träningsvärken i benen fanns det ingenting kvar utan de var snarare fyllda av mer kraft än vanligtvis. Lovely! Rundan idag blev runt sjöarna och totalt 10km, var bara "tvungen" att ta en extra sväng förbi affären och köpa en grape till frukosten. Ibland är det helt klart värt ett par extra kilometer för att få äta det man är sugen på!

Med den här starten på dagen förväntar jag mig att det kommer att bli en fantastisk onsdag och jag tror att det gör sitt till att det är lön idag, att jag bara jobbar förmiddag och att jag i eftermiddag ska göra något som är riktigt, riktigt, riktigt kul och spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!