X

X

22 mars 2012

Knastrande grus

Ja, det var vad jag hade under mina skor imorse under dagens löprunda istället för sanden och strandpromenaden på Guadeloupe för ett år sedan.. Men inte är jag ledsen över det för imorse fick jag sällskap av fina Maja på min morgonlöprunda, solen sken så fint och fåglarna kvittrade. Det bästa en svensk vårmorgon kan erbjuda!
Under en massa prat tog vi oss 7km, tackade våra kroppar för gott samarbete och sedan njöt jag av en god frukost med morgontidningen. Torsdag idag och snart dags för en underbar helg!

5 kommentarer:

  1. Gruset är bra härligt det med. I Karibien är det ju allt för varmt så man blir seg och har inte alls lust att springa :)

    SvaraRadera
  2. Härligt! :) Morgonen var verkligen ljuvlig. Lite avis på dig som hinner ta en 7km på morgonen...*lyx*

    SvaraRadera
  3. Låter som en härlig morgon. Bra tränat Ullis! Och särskilt det här med tackandet. Tror vi behöver mer sånt rent generellt!

    SvaraRadera
  4. Det låter som en väldigt härlig morgon. Bra tränat Ullis! Gillar det här med tacksamhet till kroppen, vi behöver alla mer sånt!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!