X

X

23 mars 2012

Fredagslycka!

Vilken härlig dag!

Saker som gör mig lite extra glad idag är:
- solen skiner *yey*
- har himla härliga planer för helgen
- lön
- kreativ och konstnärlig morgon i köket (bild senare...)
- 60 minuter promenad i sol och fågelkvitter på väg till jobbet
- mår bra
- har skön träningsvärk i benen
- älskar livet
- bär på en stor härlig hemlighet!
Det är nog inte en fullständig lista men några av de saker som gör att jag känner mig särskillt glad och tacksam idag :)
En extra glädje-boost fick jag när jag alldeles nyss klickade hem ett nytt Casall-linne på Campadre, kommer att känna mig så snygg på BBC om en månad!!
Bild från Campadre.se

Hoppas att du också får en härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!