X

X

20 mars 2012

(F)jädrar också!

Ni får ursäkta mig för den otroligt löjliga rubriken men jag kunde inte låta bli för det kändes rejält typiskt att jag hann få in riktiga vårkänslor igår och påskpynta riset på trappen för att sedan vakna till en snöig värld imorse... Ok, det var inte mycket snö så jag kunde ta cykeln till badhuset och det kommer nog smälta bort under dagen men ändå! Jag vill inte ha fler bakslag eller påminnelser om att det fortfarande kan bli vinterväder. Jag vill ha VÅR!

Med snön ute så var det skönt att morgonens träningspass var förlagt till simbassängen och med 50/50 bröstsim och crawl simmade jag 2km. Det kändes inte riktigt bra som förra veckan men var fortfarande avslappnande och skönt. Bastun efteråt var en rejält varm och behaglig belöning.

Tisdag idag och veckans bästa dag enligt Sara, undrar hur jag ska förgylla den lite extra denna vecka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!