X

X

19 mars 2012

Måndagmorgon

Dags för en ny vecka och eftersom jag försöker införa förändringar i mitt träningsschema så var det vilodag för mig idag. Kändes faktiskt lite konstigt att inleda veckan med vila.. Men det funkar i alla fall för motivationen att köra träning 3 dagar följt av 1 vilodag så jag håller fast vid det ett tag till.

Sovmorgon blev det dock inte trots att möjligheten fanns utan jag var uppe med tuppen (dvs Maken) när han skulle iväg till jobbet och började baka bröd. Improviserade ganska friskt denna gång så än så länge vet jag inte om det blev gott men det blir provsmakning till förmiddagsfikat om en liten stund. Fina blev bröden i alla fall!

För övrigt njuter jag av att solen skiner på en molnfri himmel idag men med kraftiga vindbyar så känns det ändå ok att njuta av det från kontoret ;)

1 kommentar:

  1. Jag funderar också på att köra enligt 3+1-schemat. Tycker du att det funkar bra? Ska ge det ett försök efter träningsresan tänkte jag.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!