X

X

24 jan. 2012

Äntligen fick jag chansen...

... att testa de nya gaitors som jag fick i julklapp av mina föräldrar. Sedan jul har det varit mer eller mindre snöfritt men imorse var det ett par centimeter puder så då slog jag till! De kändes väldigt bra, ingen kall luft eller snö kom in vid vristerna och de satt lagom hårt runt vaderna så de inte gled ner. Perfekt, nu får det gärna komma mycket mer snö!

Till morgonens löprunda hade jag utmanat mig själv med att komma på en ny runda som jag inte sprungit tidigare vilket är en utmaning i den lilla staden jag bor i... Trots allt lyckades jag med det, rundan blev 7,5km och ganska behaglig trots att jag hittade många av stadens långa motlut *pust*

Frukost på det och jag är helt redo för denna fina tisdag. Undrar vad jag ska göra för att sätta guldkant på denna dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!