X

X

25 jan. 2012

Behöver en plan....

Imorse var jag trött och jag hade behövt en bättre plan för hur jag skulle attackera gymmets vikter innan jag gick dit. Som det känns nu så blev det mest lite ostrukturerat hoppande mellan olika övningar i 45 minuter men det är väll i alla fall bättre än ingenting?! Nästa vecka kommer inte träningen att bli särskillt strukturerad eftersom jag inte kommer att befinna mig på hemmaplan men sedan ska jag styra upp styrketräningen bättre! Tror att det nog blir bättre om jag går tillbaka till två pass i veckan så att jag slipper försöka klämma in så mycket som nu när jag bara kör ett pass. Fast jag vill ju hinna med all annan rolig träning också... Tål att funderas på en stund. Hur gör du? Tänar du styrketräning på gym eller kör du kanske hemma? Delar du upp muskelgrupperna på olika pass eller kör du helkropp? Inspiration sökes!

1 kommentar:

  1. Jag delar upp kroppen i: Biceps/Bröst, Axlar/Triceps, Rygg/Mage och Ben/Vader
    Sen växlar jag lite ibland, och ofta blir de extra bål. :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!