X

X

26 jan. 2012

Ett otåligt pirrande

Känner du igen dig i känslan av att vakna upp med en känsla av rastlöshet i hela kroppen? Jag gjorde det imorse och det känns nästan som att ha kolsyra i blodet som gör att det pirrar i hela kroppen. Av erfarenhet vet jag att ett av de bästa sätten för att bli av med denna rastlöshet är att ta en löprunda så att kroppen och hjärnan får arbeta separat ett tag för att sedam förenas i ett lugnare tillstånd. Men idag kunde jag inte ta en löprunda på morgonen eftersom jag lovat bort mig till en löprunda med Maja ikväll (och jag försöker att inte träna flera gånger om dagen). Rastlösheten finns sålunda kvar och jag känner att det kommer att bli en låååång dag fram till kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!