X

X

24 aug. 2011

Träningsvärk beställd?!

Jag förväntar mig i alla fall att få känna på lite träningsvärk imorgon eftersom jag idag körde det första stryketräningspasset på gymmet sedan veckan före midsommar! Hade en svacka med motivationen för styrketräning under hela våren och under sommaren var intentionen att köra med gummiband några gånger i veckan.... Men det blev inte av ;) Imorse kändes det kul att vara på gymmet igen och jag kunde köra med samma vikter som vanligt på de flesta övningar. Det blev en mixad genomkörare med övningar för rygg+biceps, bröst+triceps och ett triset mördarövningar för axlarna som avslutning. Nöjd med det!

Tränar du styrka? Har du lyckats hålla igång under sommaren eller som jag gjort ett uppehåll?

2 kommentarer:

  1. Jag har hållt i gång, lite för bra kanske. Formtoppning i mitten av sommaren för att sedan nu trappa ner lite. Formtoppning i höst igen...pjew.

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt kommit igång med styrkan i sommar igen efter en lite segare vår. Hur skönt som helst..:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!