X

X

23 aug. 2011

Tillbaka i vardagen, igen...

Under helgen har jag kramat ur lite mer av sommaren 2011 genom en weekend på Gotland tillsammans med Maken. Det är konstigt vad lätt jag har för att komma ur goda vanor och rutiner när jag är på resande fot... Till nästa resa ska ett lösningsförslag tas fram och jag får tillfälle att praktisera det om bara några veckor.

Imorse var jag dock hemma igen och trots några för få timmars sömn inatt så blev den en löptur imorse. Tog 10km slingan runt sjöarna och det var helt tjockt av dimma i luften vilket gav ett extra lugnt till omgivningarna. Mysigt! Dags att plocka äpplen kanske... Har du något bra recept innehållande äpplen? ;)

Som alltid då jag besöker Gotland blev det ett besök på Kränku Te & Kaffe i Visby. Tre olika sorter blev det denna gång varav en gammal favorit och två nya. Imorse testades den nya sorten "Andre Kåppen" med smak av fläder och jordgubb. Mycket gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!