X

X

29 aug. 2011

Lördagens cykeltur

Det var perfekt cykelväder i lördags när jag hade jobbat klart för dagen och som planerat kunde jag njuta av en cykeltur till höstens första marknad som var i Nora. Det blev en skön cykeltur på 29 km och sedan fick jag skjuts av Maken hem så att vi hade tid till att grilla och kolla på film på kvällen. Det blev inte mycket shoppat men jag hittade i alla fall 5 påsar med olika sorters nötter som kommer att förgylla frukost och mellanmål framöver. Tyvärr är de brända mandlarna redan slut... Fast det är nog lika bra för i mitt nya projekt Ulrika 3.0 som drar igång på torsdag så finns det inte lika mycket utrymme för brända mandlar!

1 kommentar:

  1. Tre små gummor skulle gå en gång på marknaden uti Noooooooora! Vi ska ha roligt sa gummor de små, vi ska ha roligt det kan ni väl förstå. Vi ska åka karusell och äta karmell på marknaden uti Nooooooora.

    Förlåt, en barndomsvisa poppade upp och var bara tvungen att komma ut genom fingrarna.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!