X

X

30 aug. 2011

Morgonpromenad

Det blev en tidig start idag då Maken skulle iväg med en buss kl 6 så tack vare det har jag haft en lång morgon då jag bland annat hunnit med en morgonpromenad och en god frukost.

Promenerade i 50 minuter medan jag lyssnade till Sommar i P1 med Monika Nyström som blev årets "Lyssnarnas Sommarvärd". Oj vad mycket känslor!!! Monikas berättelse handlar om hennes cancersjuke man som dog i hennes armar på deras sjunde bröllopsdag och hur hon och deras barn går vidare. Ett oerhört starkt program som fick mig att både skratta och gråta. Som tur är så är det inte så mycket folk ute på gatorna vid denna tid så det var ingen som såg mig och kunde tro att jag var tokig ;)

Har inte lärt mig att blogga med mobilen ännu (borde ta tag i det)... Fick ta kort på korten i mobilen med vanliga kameran.

1 kommentar:

  1. Bra med fler tips på sommarvärdar. Har inte alls lyssnat på så många jag hade tänkt. Men det innebär ju också att jag har många kvar. Tycker att det är svårt att motivera sig att lyssna på dem som man inte vet vilka de är...

    Hihi, vad gulligt att du fotade mobilen :) Du kan ju överföra bilderna till datorn annars ;)

    Ullis, jag lovar att bjuda på mat om du har vägarna förbi Luleå :) Kanske när fjällen lockar nästa gång?

    Gotland såg också helt ljuvligt ut!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!