X

X

29 aug. 2011

Dagens träningspass

Jag brukar vara sugen på veckans första träningspass på måndagmorgnar men imorse var jag mest trött, seg och tung i benen. Det var dock ingen anledning till att ge upp träningen utan att ens ha försökt starta igång kroppen så jag övervägde alternativen och bestämde mig för att löpning + styrketräning ändå verkade överkomligt.

Packade min Nathan och har upptäckt att när vätskeblåsan inte är i så får jag precis plats med det jag behöver till gymmet: skor, handskar och en liiiten vattenflaska. Hade också fått plats med kameran men tänkte att jag inte skulle använda den vilket jag ångrade när jag såg vilken oerhört vacker morgon det var när jag sprang i soldiset vid sjön... Jaja, jag får förhoppningsvis fler chanser! Efter 8km kom jag till gymmet där det blev styrketräning i en halvtimme för ben, armar och axlar och sedan sprang jag hem igen. 9km löpning och totalt 80 minuter träning var ju trots allt en bra start på dagen och det jag behövde för att komma igång. Fick inviga mina nya thights från Craft som jag fyndade till halva priset i torsdags, har suktat efter dessa sedan jag såg dem första gången och det visade sig värt det att vänta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!