X

X

8 juni 2011

Morr!

Jag avskyr min hosta! Jag avskyr att inte få springa! Jag avskyr att hosta mig igenom nätterna !

Men det finns ljuspunkter i tillvaron också. Till exempel så hade jag tillräckligt med energi imorse efter den jobbiga natten (som inleddes med värsta åskovädret någonsin, 5000 blixtar räknades över staden!!!) för att fortsätta grävandet i trädgården. Den sista kirskålsroten har nu (förhoppningsvis) blivit uppgrävd och nu väntar bara markduk, pallkragar och ny jord innan jag kan så :-) Upptäckte även att jag kommer att ha en perfekt vägg att odla något mot som vill ha stöd och värme, björnbär kanske skulle vara gott?! Ska även hitta ett mindre träd att plantera på ett annat ställe, har du några bra tips? Vill gärna att det ska vara bär eller frukt så att jag har nytta av det också.

1 kommentar:

  1. Havtorn är mitt förslag. =)
    och Bigaråer, ett träd som vad jag förstått är väldigt odödlig.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!