X

X

21 juni 2011

Dags att bada?!

Att slå ihop flera saker för att vara effektiv är min melodi. Imorse slog jag ihop morgonpromenaden och handlingeninför midsommar och fick på så sätt ett bra träningspass innan frukost. De fyra kilometrarna till affären gick lätt som en plätt men den sista kilometern med uppförsbacke hemåt var desto värre med 20kg ryggsäck... Då kändes det inte längre som en lika bra ide ;-) Under promenaden gick jag längs sjön här i staden och det var en fin, solig morgon. Såg ett par morgonbadare och konstaterade att jag inte har badat i Sverige än i år. Vet inte om det är sent eller tidigt för att vara jag, de senaste åren har det blivit ett premiärdopp på midsommarafton och i så fall är det ju snart dags! Är du snabb med att hoppa i sjön på våren eller väntar du tills det är riktigt varmt i vattnet?

1 kommentar:

  1. Mitt premiärdopp brukar vara i April. Fast i år vet jag inte vad som hänt. Det är som att vintern satt kvar i kroppen...Har bara vadat än, fegt. :/

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!