X

X

3 maj 2011

Tisdag

Vet ni vad? Det snöar här idag... Inte för att det är ett kraftigt snöfall utan bara enstaka flingor som yr runt men det räcker ändå för att det ska kännas som att våren tog 10 steg bakåt. Jag trotsade vädret för att ta en promenad innan frukost. Eftersom jag körde mitt dubbelpass igår så var det valfri lugn aktivitet på morgonen idag (eller vila om jag skulle vilja det...) och en 5,7km promenad med Mia Törnbloms Sommarprat i öronen var en skön start på dagen. På fötterna idag blev det mina gamla trotjänare, Asics 1120, som för länge sedan förpassades från löpning till promenader. Eftersom jag ska springa in två par nya skor nu så tror jag att mina fötter gillar att få känna sig riktigt "hemma" ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!