X

X

9 maj 2011

Nästan bästa morgonen..

För det skulle kunna vara en aning bättre om det var fredag istället för måndag men jag klagar inte, en ny spännande vecka ligger framför mig så det är bara att njuta av den så mycket det bara går! Har du något kul planerat denna vecka? Inledde morgonen på bästa möjliga sätt med en löprunda i solen. Det var ganska kyligt (5 grader) när jag drog iväg så det blev pannband och tunna vantar på men de åkte av framåt slutet av rundan. Tog en variant av min sjö-runda och det gjorde att jag hade 10 sköna kilometer i benen när jag slutligen kom fram till gymmet. Tränade ett kort styrkepass där på 25 minuter och joggade sedan kilometern hemåt. En god grötfrukost ute i solen avrundade morgonen innan det var dags att dra iväg till jobbet. Hoppas att din dag också har börjat bra!

1 kommentar:

  1. Jag har också en solig måndag. Just 'ätit lunch i solen :)

    Nu väntar kortvecka med ledig fredag för bröllop i Göteborg.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!